花東之旅

我同幾個朋友
一行七人修左一門課
要去花蓮台東四日
對於我黎講
有畢業旅行既感覺
 
第一日我都好早起身
因為我未執野
出發既時候因為有d遲
最後我地分開坐
 
橙皮最慘  要坐前面  同阿sir坐
後來有半日我代佢坐  因為佢腳痛
 
到左之後其實大部分時間都冇也野
睇下d石  同聽阿sir講野
但我一句都聽唔明白
不過行果d地方幾危險
仆街會死人果隻  都幾激
 
前兩日都落住雨
個阿sir老點  話唔好用傘
結果個個都傘  仲好work
都幾唔爽
 
第二日搵岩石
我地冇地質槌
用大石頭卜小石頭
都幾好玩
 
第三日曬少少太陽
結果大家都曬傷左…
 
睇到太平洋 好大 好壯觀
跟住我地玩丟石頭 我最多先跳三下
個阿SIR一出手 就跟八九下
最後我選一塊我覺得最好既石頭
俾阿強丟 終於有九下  哈哈
我既BACKUP真強 
 
夜晚住一間叫脫線牧場既野
知道有人想玩我  我有拼命咁反抗  拉住幾個人甩
最後冇曬力 

俾人踩屎眼同蛋 好痛
 
第四日晚飲酒
好盡慶
 
第五日伍健偷偷地係國家公園亂咁柯尿
我會記住  哈哈
 
其實都幾開心
我覺得係大學其中一個最好既回憶
我會好好留住
 
附圖為蜥蜴
One thought on “花東之旅

Leave a Reply

