如果阿輝睇到…

你醒下la
你話醒左  老點我既
再唔醒  屎都有得你食阿
再係咁我地都理唔到咁多
自己執生
good luck
7 thoughts on “如果阿輝睇到…

  1. 哈哈,阿棋誤會哂,不過我都加多幾句la
    阿輝,做事需要有方向,你有la,有動機,你有la,有條件,你都有la
    你就係無一樣野,叫做"春"..所謂春,即係膽量,你無膽去試,你覺得1個月唔夠,所以係度逃避,好怕自己會白白浪費功夫,我之前都試過呢種感覺,但係我俾個信息你,就係你已經無退路,你一定要衝,一拖再拖只會浪費更多ge時間,點解要咁玩自己呢~~請你收起當前短暫ge快樂,去面對以後更多ge挑戰la,係咁多,我知道忠言都係逆耳,希望你有睇到la
     
    一個愛你的人 留

  2. 我只能夠講
    我之前又補習又去圖書館咁
    用左都唔止一個月啦
    考唔到都唔會浪費d咩野
    不過我諗阿輝睇唔到呢遍野lo
    忠言逆耳
    希望佢有聽啦

  3. 今日,係新0既開始,
    我睇到,
    你地關心我,我都知,
    係… 我之前一直都逃避緊,
    不過… 好似橙皮咁講,
    我… 再無退路,
    一定要衝!
    今日要開始補習,
    不過… 家陣要訓個好覺先~

  4. 打扰一下,那个m player的,我在上传的时候遇到麻烦,因为那个网站全是English,I have no idea.I\’m only a middle school student.
     please help me!
       Tank you!
    可不可以帮我上传一下,把网址发给我,或者帮我申请一个账号?拜托拜托!
                  With my best wishes!

Leave a Reply

