澳門被大陸同胞入尋

如果有大陸人睇到
唔好鬧我話我睇唔起大陸人
睇完我篇野再鬧我都未遲
 
而家日日都坐巴士返工
以前坐巴士都冇咩野
而家就
1.好多人會企到馬路中間搶位,搞到架巴士想停好d都唔得
2.d人唔識咩叫排隊
3.唔排都算,仲當其他人唔係人咁,似住自己大隻就迫到其他人跌低都唔理
4.一見後面個出口開門就衝曬上去,出入口都唔識分,真係食屎柯飯,搞到司機有時唔肯開車
 
以上我講呢d人
通常都係地盤外勞
我就冇所謂
企後面等佢地上曬先
最慘係d師奶
又心急同佢地迫,陰公
 
以後澳門如果真係有10%係外勞
我真係唔敢諗…
 
以上只包括犯了那些毛病的大陸人
沒有犯的或守規則的大陸人並不包括在來
不要等一下有上海復旦的來跟我argue
我並不是在說全部的大陸人
 
至於為甚麼不說是中國人而說大陸人
well
有一次有個大陸人找我說話
我很有禮貌的說中國同胞
結果他一付覺得我自以為了不起的樣子
誤會我歧視中國人
well,所以我也懶得再去尊重了
反正懂的人知道我在說的是那些人就對了
 
 
Leave a Reply

