送一首歌俾大家

記得我幼稚園時
座校車返學
個司機每日都係聽果幾首歌
聽左成年
呢首係其中一首
大個左聽返
真係好有feel
難怪司機大佬咁like
小鳳姐   係你啦
 
徐小鳳    順流逆流
 
不知道在那天邊可會有盡頭
只知道逝去光陰不會再回頭
每中串淚水伴每一個夢想
不知不覺全溜走
不經意在這圈中轉到這年頭
只感到在這圈中經過順逆流
每顆冷酷眼光共每聲有善笑聲
默然一一嘗透
 
幾多艱苦當天我默默接受
幾多辛酸也未放手
故意挑剔今天我不在乎
只跟心中意願去走
不相信未作犠牲竟先可擁有
只相信是靠雙手找到我欲求
每一串汗水換每一個成部
從來得失我睇透
 
 
 
 
 
2 thoughts on “送一首歌俾大家

Leave a Reply

