我真的怒了

今日
我阿嫂個姑姐
幫我問大豐果件事
佢話   我筆試就fail左所以冇得面試
但我可以敢講冇咁易fail   我完全相信simon既料
我地諗   係因為佢既偏見   求其做個藉口
我阿哥du口du面咁話   乜你咁廢架   我諗連我未來姑姐都會咁諗
條友咁廢仲叫我幫佢check?
我真的怒了   動真火
佢唔請我算九數   我都唔希罕
但我一定要佢還我公道
俾人咁話我廢   文樹強   你等我
我要du口du面問到你口啞
5 thoughts on “我真的怒了

  1. 同你分享一個我的經歷
    係台灣時    我in一間醫院   係我實習過ge

    同時有兩位我ge同學又係個度實習過ge   都有去in
    面試結果一直令人關注   因為間醫院同系上關係勁密切
    當然醫院徵人係公開ge   總共收到二十幾份申請    有十多人來面試   但眾所周知醫院個阿head有名會揀番熟口面ge人
    所以我地三個人勝算好高  所有人都議論紛紛 
    ————————————————————————
    面試分兩個部份     筆試同操作
    操作ge部份我考小兒    同學甲考骨科    同學乙考小兒
    三個人之中    操作考結果同學甲普通  算ok     同學乙太緊張了    老師話佢亂哂方寸     而我則是三人中最穩定的  
    剩筆試定勝負啦~~
    公佈結果日期延左幾日都未出    全世界都心急如焚       
    最後醫院請左同學甲     我當然氣頂    又不爽啦~   因為…..
    從好多蛛絲馬跡睇黎     結果唔公平     考試都係考好看的
    證據一     阿head出名先入為主    佢本身就鍾意同學甲多d    呢個人人都知
    證據二     從某些老師口中得知筆試結果   我和同學甲不相伯仲    但係操作考我表現較佳
    證據三     一般結果公佈   都係人事科用電話或書面通知    但係阿head竟然親自打俾我   "詠妍阿…這次我們錄取了同學甲    你則是備取第一"
                      我搞不懂點解阿head要親自話我知結果    咁尊重我阿?!
    證據四     呢個亦都係令我接受現實ge答案    某老師同我講    你唔好傷心啦    你都考得好好呀   無人認為你考差wo   只是阿head鍾意同學甲多d
     
    朋友….唔好頂氣啦~   無謂硬要爭取自以為有權力的人的認同   
    加油   加油~

Leave a Reply

