追逐and選擇

常常每接觸一樣新的東西
就會有一大堆書要看
或者documents
總覺得自己的時間怎樣都不夠
去追逐那世人合力創造的竉大智慧
 
就像之前想學application
走自己比較熟的C
發現也不簡單
知道要cross platform
知道了有framework wxwidget
又可以用windows的.net
光是這些就要看好多書了
我當然沒時間看完
才學一點點皮毛
然後覺得太煩了
 
去學我覺得比較簡單的
web application
結果發人   要版面好看
學了一埋 html css javascript php
學用apache IIS joomla etc
後來因為造出來還是太醜了
又要學flash photoshop fireworks
我當然又沒那麼多時間  就沒去學design graphic的東東了
雖然那些也很有趣
 
結果慢慢好像又跟web service有關
又有一堆.net asp etc
然後今天上seminar
為了一些好處 cross platform SOA
又聽了一埋  XML XLST NetBeans JEE5
 
然後自己想學的那邊
CCNA  Linux Javascript
光Linux就很煩了   還要開始想學一點solaris
因為以後有用
 
都還沒有空學自己想學的
card tricks , 之前想學的NLP
 
真的是…
是不是人生真的該做一些取捨呢?
學CCNA等管理技巧
就讓放棄Programming呢?
學C .Net 是否就應該放棄Java NetBeans呢?
 
what should I DO?
what should I give up?
真煩   到底學那一個才比較容易生存呢?
 
5 thoughts on “追逐and選擇

  1. 學海無涯 , 回頭是岸 ! 學任何野都要識得取捨 , 仲要慢慢黎………….   所以我覺得d鬼佬好勁,  一個人有幾樣專長…………. 唔知點讀……….

  2. 我還有打鼓  ajax  英文 台語 拼音  忘了寫上去
    鬼佬可以   看我老闆就知道
    7點去跑   8點在公司開始工作   10點多才下班
    要有很強的自控才行    從小陪養的吧
    I DONT KNOW, TRYTRY

  3. 我聽過用C寫CGI   就是類似web service
    又有人用asmbly寫圖像介面application和OS
    我想學到那種程度才可叫無敵
    有人問你會不會寫程式時才可以帥氣的回答 "我會"

  4. 慢慢唻la,你會咁覺得,係因為你一心想係短時間入面學咁多野先會覺得煩ge啫,
    但係呢D好明顯係長時間ge戰爭唻ga,所以我覺得你惟一要學ge,
    就係學點樣令自己愛上讀書,呢個係問題ge根本

  5. 我會選擇目前工作上遇到的某一方面問題先著手研究
    就算你有時間讀哂成咁多本書   都未必全部記得    就算記得    若果工作上好少遇到    又少機會實踐    想大大聲講句"我識"都會有d心虛
    我ge體會就係    我想做到人體每個關節ge問題都可以處理得好   就算猛刨書   都只係一堆虛無縹緲的文字
    evidence base才是王道   所以當我遇到個膊頭case   就專心研究個膊頭    遇到個hip case   就研究個hip
    但係絕對唔會只得到片面ge知識     因為研究ge過程    會思考好多周邊問題     所以亦會翻其他的書    睇其他的資料
    慢慢歸納    我覺得咁樣去學一樣野會比較有系統~
     

Leave a Reply

