下一代

現在這一代
有所謂的知識流民
因為高學歷的人太多了
不知何去何從
 
其實因為上一代的人
沒書讀  覺得很慘
所以拼了命   想自己的下一代讀書
結果就是這一代的人都讀很多書了
 
但我這一代讀很多書了
反而想下一代
多學藝術   又或者學做自己的事業
 
人的想法還是太局限
應該怎樣去幫助下一代選自己的路呢
One thought on “下一代

  1. 設立一間讓人們讀了會有方向的學校(by 阿宗)父母雖然係好大ge影響,但係其實澳門有好多父母(例如我同你)都係任個子女學乜都好,所以子女自己本身會有呢個興趣先係最重要,因為我都見有好多子女俾d父母迫去學琴,學畫畫,情況就同d父母迫d仔女去讀書咁.所以我覺得,有無呢d興趣,都係講緣份ge,學校其實可以辦演一個啟蒙ge角色,我諗我第二時有錢都會辦一間學校,不過等我好有錢先la

Leave a Reply

