番茄哥吹水記錄

番茄哥: 米線,你多左個仔wo
Me: …,係咩,我咁忙,唔得閒湊點算ar
番茄哥: 你盡力教導佢成材啦
Me: 但呢個仔好堅硬wo
番茄哥: 咁你一見佢錯,就打佢,見一獲打一獲,通常都會聽既,唔會嬲你既
Me: (…我又唔係D咁既人,我咁善良…)喔,咁好啦,但我驚我自己D野做唔曬wo
番茄哥: 係la,得la,你俾一個禮拜時間佢,如果佢唔成材,你再同我講啦
 
原來我的工作係Nanny
睇黎卡片上面個Title都要改改
叫Senior Nanny好唔好呢?
Leave a Reply

