幫我挑相機

現在剩下兩台PK
Canon IXUS 970IS   VS  Panasonic LUMIX FX520
 
我的選機條件是
1. 要輕便機,不要單眼機,不要凸出鏡頭
2. 790~1000mega pixel
3. 一定要防手震,最好有光學防手震
4. 要拍到有聲影片,3600秒或以上就可以
    最好是avi,不過lumix全部用quicktime,勉強還可以
6. 短片像數最少640×480
7. 最重要夠傻,全自動最多
8. 記憶卡希望可以去到4gb,支持SDHC
 
 
問題來了
Canon 970 IS Pros: 符合全部8條件,avi影片,還有光學觀景窗,四級光學防手震
                   Cons: 沒廣角,長得很醜
                   公司貨: 送原廠相機包+清潔用品組+保護貼 = NTD12640/HKD3270
Panasonic FX520 Pros: 3" touch screen,Leica 5x鏡頭,28mm廣角,外型好看
                        Cons: Quicktime影片,沒觀景窗
                   公司貨: 送原廠相機包+SDHC 4GB記憶卡+讀卡機+清潔用品組及保護貼 = NTD13480/HKD3485
                                 水貨:  SDHC 4G+副廠電池(含原廠內附共兩顆)+相機包+清潔用品組及保護貼 = NTD10950/HKD2850
 
真的不知那一台好…  請大家發表你的意見
3 thoughts on “幫我挑相機

  1. Canon 970 IS Pros………
    Panasonic d 機一向係暗ge環境下會容易起粗粒, 影像邊緣會比較蒙, 感覺總係怪怪地…..
    所以canon會係最佳選擇…….
     

  2. 如果比較夠傻同功能簡單, 我認為 P 記會適合你. 佢廣角比較闊, 光圈都有 2.8, 構圖方便 d. 一般人應該廣角會用得比較多, Pixel 呢d 只係迷思, dynamic range 比較重要. 我上次去阿里山個陣就問人借左部 p記傻瓜, d details 都 ok, 顆粒問題 , 我都幾得佢 CCD ge noise supression 好似唔太好, 不過我借個部都成三四年前的機. 而家唔知有無好d, 本來暗的環境對 digital camara 就係一個大問題, 可能我對呢方面 ge 知識唔夠 update (好耐無睇呢方面 ge info), 如果你咁 care 呢一項的話, 就攞兩部機出黎, 唔打開鏡頭蓋長時間曝光測試下就好了…..        

  3. 田田,可唔可以解釋下光圈同dynamic range?
    我記得d人話iso太高個noise會勁d,到時開400應該ok掛
    其實兩部機基本分別真唔太,所以先咁難choose
    avi+四級防手震vs觸控螢幕+廣角
    最後可能要用外型黎決勝負,haha

Leave a Reply

