台灣美食

相信好多港澳人都去過台灣,因為又近又好玩
好多人,去過或者未去過台灣,我都聽到類似既說話
台灣D街頭小食同夜市好出名,好好食
大概來來去去都係西門町麵線,臭豆腐,蚵仔煎,士林雞排,水果冰,珍珠奶茶,ETC
但其實呢D都唔係太吸引我,可能我係台灣太多年
只有當初黎台灣果陣有食過一輪雞排,不過我覺得台灣真正好食都唔係呢D
 
台灣如果要講好食的話,一般未試過可以去上閤屋,澳門應該冇呢種CLASS既BUFFET
台灣人好鐘意食火鍋,乜野火鍋都有,黎台灣可以食下麻辣火鍋,蒙古火鍋
又或者食下正鐘韓式銅盤烤肉,台灣都有D韓國人,幾好食
又或者食下日本料理,拉麵,壽司,好食過澳門好多
如果講到最特別而又真係好食,就要去山產店食山產
我諗可能真係要去旅行社搵搵先有呢種團,一般團都只會去台北,冇乜特別
 
最近去左兩個地方食山產,菜一般都係果幾樣,分別係東勢林場同和雅谷
東勢林場,梗係位於東勢啦…
林場既係大森林,呢D係港澳都一定見唔到,所以都好特別
可以朝早去果度行下森林,行到夜晚就係果度食山產
通常都有炸櫻花蝦,東玻肉,蘚竹筍,糖醋魚,白切雞,炒牛肉,炸河魚
特別既通常都係菜,有蜜糖石蓮花,係D石蓮花放係冰度
然後配蜜糖食,食落味道有D似楊桃
仲有就係炒山蘇同炒過貓,呢兩種係澳門好似都係食唔到
係算特別好好食既菜,過貓唔係貓,係菜,我問過中文就係叫過貓
果度夜晚會黑到乜都睇唔到,因為唔同市區係冇燈既
係果度既導遊就會帶人去睇螢火蟲,真係超級多
 
和雅谷就位於溪頭,去果度食飯前可以去一個叫小半天既地方
係一個大竹林,入到去就真係好似周潤發拍臥虎藏龍竹林大戰果度咁
真係好多好密好高既竹,仲會有蛇…港澳又係冇可能見到
果度仲有人會賣竹筒飯,全部係新鮮砍既竹燒架,D竹仲好綠
唔係大陸果D用完洗乾淨再用黎煮過果種竹筒飯…
不過我冇緣食到,因為係純手工,又要砍竹,要前一日預訂先食到架…
行完竹林就可以去和雅谷食飯
都係類似果幾樣菜,不過冇左山蘇同石蓮花,有東勢林場咁多款
不過都係幾好食,會有地瓜飯,所謂地瓜就係蕃薯.
 
我有台灣同事同我講,佢都冇去過我去過咁多地方…可能係佢太宅

3 thoughts on “台灣美食

Leave a Reply

