新竹美食(四) – 韓新樓

D同事講過好多次,新竹冇好野食,我都有同感
但呢間係我果陣仲住光復路果陣亂咁搵野食果陣食到
係金山街,金山街係竹科人主要食飯既地方(純斷估)
果度有好多食飯地方,有樹太老,但樹太老反而我唔係太好
韓新樓係一入去右邊一條巷仔入面,唔係太顯眼,好似冇乜客
但我去過幾次,覺得好好食
老闆係韓國人,佢個仔唔識講韓文(佢係咁講)
小菜有四種,我只記得有泡菜,你唔夠可以問老闆娘再要,佢上次都冇多收我錢
我去大部份都係食銅盤烤肉,因為好食又特別
你唔識點食老闆娘仲會教你,驚你食錯
係要烤熟之後,搵生菜包住,加埋蒜頭同一種椒,仲有辣椒醬一齊食,咁先正宗
其他野,辣炒年糕,之類,有D偏貴,所以我始終冇食到
想睇相可以睇呢度,人地寫唔係我寫架,希望佢唔介意我轉貼
 

2 thoughts on “新竹美食(四) – 韓新樓

Leave a Reply

