讀書方法

我一向都是個沒有讀書方法的人,硬K
今天同學告訴我一個方法,就如當頭棒喝
 
方法是
讀完一章,就從頭快速複習一遍,才不會忘記前面
 
而我自己又想到一件事
筆記是按分類,不是按順序

2 thoughts on “讀書方法

  1. 其實,我覺得想唔記得,就一定係要讀d你做緊相關ge野,或者讀左之後,可以好快應用到,如果唔係你點做筆記都係冇用,我而家問你微積分,你仲記得幾多?哈哈

  2. 我都明係咁,但由於讀書進度太快,冇可能搵到應用,搵應用會黎唔切睇…真係兩難微積分,問得好,果日咁岩遇到,話說我連微分e同微分ln都唔記得更加唔好提咩換座標係,咩暇積分,連續乜乜,泰勒展開,真係唔記鬼得曬,哈哈哈

Leave a Reply

